KAMU TEKLİFİ

Bu Sözleşme, "Şirket" olarak anılan Boostfeel Tekonloji Çözümleri Anonim Şirketi’nin kamu teklifi sözleşmesidir ve aşağıda belirtilen koşullarda hizmet sözleşmesi yapmaya hazırdır. Belge, Türk Medeni Kanunu'nun 125. maddesi uyarınca kamu teklifi olarak kabul edilir ("Teklif" olarak anılacaktır). Şirket ve Abone arasındaki sözleşme, Abonenin Teklif koşullarını kabul etmesi (akseptans) yoluyla yapılır. Kabul tam ve koşulsuz olmalıdır. Şirketin hizmetleri sağlayabilmesi için Abonenin öncelikle Teklifi kabul etmesi gerekmektedir. Abone, Teklif şartlarını kabul etmez veya kabul edemezse, Şirketin hizmetlerinden yararlanamaz.

Bu Teklif temelinde, Şirket, Abone veya Kullanıcının Site'deki bağlantılar aracılığıyla erişebileceği üçüncü taraf siteleri ve uygulamalar, üçüncü taraf elektronik ödeme sistemleri de dahil olmak üzere üçüncü taraf siteleri ve uygulamaları kontrol etmez veya bunlar için sorumluluk kabul etmez. Bu uygulamalar ve siteler ayrı ve bağımsız kullanım koşulları ve gizlilik politikalarına sahiptir ve Şirket bunlardan sorumlu değildir.
1. Tanımlar
1.1. Teklif şartları, Şirket ve Abone arasındaki ilişkileri düzenler ve aşağıdaki tanımlamaları içerir:

1.1.1. "Hesap" - Abone'ye (ve sadece Abone'ye) ait olan, Abone hakkındaki bilgileri ve Site üzerindeki işlemlerini içeren, elektronik kartlarla çalışmak ve erişim için gerekli olan kullanıcı adı ve şifre bilgilerini içeren Uygulama veya Sitedeki hesap;

1.1.2. "Uygulama" - ANDROID veya iOS tabanlı mobil cihazlar için tasarlanmış, Kullanıcılara sağlanan Elektronik Kartları indirme, depolama ve kullanma amacıyla tasarlanmış bir program;

1.1.3. "Sağlayıcı" - Şirkete lisans veren, Site'nin geliştiricisi ve sahibi olan Boostfeel Tekonloji Çözümleri Anonim Şirketi;

1.1.4. "Sağlayıcı Lisansı" - Türkiye Cumhuriyeti'nda Şirkete verilen lisans;

1.1.5. "Kabul" - Teklifte belirtilen işlemlerin tam ve koşulsuz kabulü;

1.1.6. "Kişisel Veriler" - doğrudan veya dolaylı olarak bir kişinin kimliğini belirleyebilecek herhangi bir bilgi;

1.1.7. "Abone Verileri" - Abone ile ilgili her türlü bilgi, dahil olmak üzere adı, vergi numarası, banka hesap bilgileri, kayıt adresi ve işletme adresi bilgileri, şirket yöneticisi ve üyeleri hakkındaki bilgiler ve Şirket tarafından talep edilen diğer bilgiler;

1.1.8. "Sözleşme" - Şirketin Kabul ettiği Teklif anında imzalanan belge;

1.1.9. "Teklif" - https://boost.discount/public-offer adresinde yer alan bu belge;

1.1.10. "Abone" - Teklifte belirtilen koşullara uygun olarak Sözleşme imzalayan bir tüzel kişi, işletme veya birey;

1.1.11. "Kullanıcı" - Kullanıcı Sözleşmesi ve Gizlilik Politikası şartlarına uygun olarak Elektronik Kartlar sağlanan bir birey;

1.1.12. "Site" - Sağlayıcının resmi sitesi, https://boost.discount;

1.1.13. "Hizmetler" - Aboneye Site ve Hesap kullanma hakkı ve Elektronik Kartlarla çalışma imkanı sağlanması;

1.1.14. "Elektronik Kart" - Abone tarafından Kullanıcıya sağlanan bir Pkpass dosyası.

1.1.15. Gizlilik Politikası - https://boost.discount/privacy-policy bağlantısında yayınlanan ve bu Teklif

1.1.16. Tarif Politikası - Şirket'in tarif politikasını, Hizmetlerin koşullarını, ücretlerini ve ödeme yöntemlerini düzenleyen ve https://boost.discount/tariffs adresinde yayınlanan bu Ofertanın ayrılmaz bir parçası olan belgedir. Ofertanın koşullarının kabul edilmesi, aynı zamanda Şirket'in Tarif Politikasını da kabul etmek anlamına gelir.

1.2. Ofertada, yukarıda belirtilen kavramlarla tanımlanmayan terimler kullanılabilir. Bu durumda, söz konusu terimin yorumlanması Ofertanın metnine uygun olarak yapılır. Terimin net bir yorumunun Oferta metninde olmaması durumunda, Taraflar önce web sitesinde belirtilen terim yorumuna, ardından Türkçe yasalarına göre hareket ederler.
2. Teklifin Konusu
2.1. Şirket, Elektronik kartlarla çalışmak için hesap ve site kullanım hakkını Aboneye sağlar (devreder) ve Abone, Hizmetin sağlanma şekli ve şartlarına göre hesap ve site kullanım hakkını satın alır. Hizmetin sağlanması, Hesap oluşturulmasıyla başlar. Hizmetin sona ermesi, Abonenin hesabının silinmesiyle kabul edilir.

2.2. Abone bir fiziksel kişi ise, Şirket, Aboneye Apple Dağıtım Sertifikası kullanım hakkını, Teklif ve Web sitesinin Gizlilik Politikası tarafından belirlenen koşullar ve Apple Developer Programının kullanım ve lisans sözleşmeleri (https://developer.apple.com/terms/) şartlarına göre sağlar. Kullanım haklarının sağlanması, fiziksel kişinin hesabının oluşturulmasıyla başlar.

2.3. Abone, Hesabın tüm Türkiye Cumhuriyeti topraklarında kullanımını gerçekleştirebilir. Türkiye Cumhuriyeti sınırları dışında Hesap kullanımı, ayrı bir Sözleşme imzalanması yoluyla Taraflar tarafından belirlenir.

2.4. Sözleşmede öngörülmeyen ek hizmetlerin sağlanma yöntemi, Taraflar arasında ayrı bir anlaşma yapılarak belirlenir.
3. Abone ile Sözleşmenin Akdi
3.1. Şirket, Abonenin "Sözleşme koşullarını okudum ve kabul ediyorum" butonuna basmasıyla Abonenin Hesap açma talebini alır ve inceler.

3.2. Abone, Teklifi kabul ederek (Kullanım Koşullarını ve Gizlilik Politikasını) tamamen, koşulsuz ve kesin olarak kabul ettiğini garanti eder.

3.3. Teklif (Gizlilik Politikası dahil) yalnızca tam olarak kabul edilebilir ve Abone, Teklifi kabulün Sözleşme'nin koşullarını açıklayan Teklife eşdeğer olduğunu onaylar.
4. Müşteri hesabı
4.1. Aboneye, Teklif'te belirtilen kapsamda ve şekilde Hesap kullanımına erişim sağlanır.

4.2. Gerekli verilerin girilmesi ve "Sözleşme şartlarına hakimim ve kabul ediyorum" düğmesine basılmasıyla, Hesap açılış talebi Şirkete gönderilir.

4.3. Kayıt sırasında verilen bilgilerin kontrolünden sonra Hesap erişimi sağlanır. Hesap erişimi Teklif kabulünün veya sözleşmenin yapıldığı tarihten itibaren 1 ay içinde sağlanır.

4.4. Hesaba giriş için kullanılan kullanıcı adı ve şifre, Abone tarafından belirtilen e-posta adresine gönderilir. Şirket, kullanıcı adının ve şifrenin alınamamasından veya kaybedilmesinden sorumlu değildir.

4.5. Şirket, Abonenin Teklif'i kabul etmesi veya sözleşme yapması durumunda Hesaba erişim sağlama yükümlülüğüne sahip değildir. Şirket, sebep belirtmeksizin Abone'nin Hesap erişim talebini reddetme hakkına sahiptir. Şirket'in reddetmesi halinde, Sözleşme feshedilmiş sayılır.

4.6. Hesap kullanma hakkı süresiz olarak verilir.
5. Hesap Silme, Site Özelliklerinin Bloke Edilmesi ve Sözleşmenin Feshi
5.1. Şirket, Abonenin Teklif koşullarını ihlal etmesi durumunda Sözleşmeyi feshetme ve Hesabı silme hakkına sahiptir. Hesap, Aboneye önceden bildirim yapılmadan bloke edilir ve Hesabında kalan parasal tutar, Hesap bloke edildiği anda Aboneye iade edilir.

5.2. Abonenin seçtiği tarife için hesabında yeterli miktarda parasal tutar bulunmaması durumunda, Site özellikleri ile ilgili olarak kartların yayınlanması ve Push bildirimleri yoluyla iletişim özellikleri bloke edilir. Site özellikleri, Abone tarafından hesabının yenilenme tarihinden itibaren 1 gün içinde yenilenmesi durumunda tekrar aktif hale getirilir.

5.3. Abonenin talebi üzerine Sözleşme tek taraflı olarak feshedilebilir ve Hesap silinebilir. Hesabın silinmesiyle birlikte Sözleşme feshedilmiş sayılır.

5.4. Abonenin hesabını silmek istemesi durumunda ilgili talebi göndermesi gerekir. Talep, Hesabın silinmesi planlanan tarihten en az 3 ay önce gönderilmelidir. Abone, hesabın silinmesinin belirli bir süre alabileceğini kabul eder.

5.5. Sözleşmenin feshedilmesinden sonra, tüm hizmet kullanım hakları iptal edilir. Abone, Hesap herhangi bir amaçla kullanımını derhal durdurmayı taahhüt eder.

5.6. Sözleşmenin feshedilmesiyle birlikte, Abone tarafından sağlanan Kullanıcıların Elektronik Kartlarının hizmeti ve Site veya Hesap kullanılarak geliştirilen diğer ürünlerin hizmeti sona erer.

5.7. Sözleşmenin feshedilmesi ve Abonenin hesabının bloke edilmesi durumunda, Abone tarafından çekilen Kullanıcılara hizmet sunulması sona erer.

5.8. Şirket, Abonenin hesabının silinmesi nedeniyle Kullanıcılara zarar dahil olmak üzere olumsuz sonuçlardan sorumlu değildir.
6. Haklar ve Yükümlülükler
6.1. Abone hakları:
6.1.1. Teklif şartlarına uygun olarak Hesaba girdikten sonra, Teklifte belirtilen şekil ve kapsamda Hesap ve Siteyi kullanmak;

6.1.2. Şirketin teknik uzman desteği talep etmek;

6.1.3. Sağlayıcının sertifika şablonlarını Elektronik kartlar için kullanıcıların sunumu için kullanmak;

6.1.4. Kullanıcılar için geliştirilen ürünlerin şablonlarını Sağlayıcının sağladığı şablonu kullanarak geliştirmek;

6.1.5. Siteyi ve Hesabı tamamen veya kısmen değiştirmek, ayrıca hizmetlerin sağlanması için kullanılan sertifika şablonları ve diğer teknolojiler dahil tüm fikri mülkiyet haklarını koruyarak Site ve Hesap üzerine türetilmiş nesneler oluşturmak;

6.1.6. Şirketin Tarife politikasına uygun herhangi bir Tarife planı seçmek.

6.2. Abone yükümlülükleri:
6.2.1. Teklifte belirtilen hak ve yöntemler dahilinde Sitenin ve Hesabın kullanımını sınırlı tutmak;

6.2.2. Teklifte ve Sitede belirtilen tüm Şirket gereksinimlerine uymak;

6.2.3. Şirket tarafından talep edilen Kullanıcı Kişisel verileri ve Abone verilerini talep edilen sürelerde sağlamak;

6.2.4. Daha önceden sağlanmış veriler (Kişisel veriler dahil) de dahil olmak üzere değişiklikleri Şirkete 3 iş günü içinde bildirmek;

6.2.5. Sözleşme koşullarına sıkı sıkıya uymak ve Şirketle işbirliği sırasında elde edilen ticari ve teknik bilgilerin gizli kalmasını sağlamak;

6.2.6. Site ve Hesap özelliklerini, üçüncü şahısların fikri mülkiyet haklarının ihlali olarak nitelendirilebilecek amaçlar için, haksız rekabet, diğer Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı amaçlar, yasaklanan veya kısıtlanmış ürünlerin reklamını yapmak veya reklamını yapmak için kullanmamak, şiddeti, savaşı, ırk, milliyet veya dini düşmanlığı, iktidarı devirmeyi ve diğer reaksiyoner fikirleri yaymak, pornografik materyalleri yaymak için kullanmamak; Site ve Hesabın normal çalışmasını etkileyen herhangi bir işlemi gerçekleştirmemek.

6.2.7. Site ve Hesap'ın normal işleyiş sürecine müdahale veya müdahale girişimi için herhangi bir teknik cihaz veya bilgisayar programı, bakım hizmeti kullanmamak;

6.2.8. Site Kullanıcıları dahil üçüncü şahısların yasa dışı kullanımına ilişkin olarak bilgi sahibi olan tüm durumları Şirket'e derhal bildirmek;

6.2.9. Kullanıcıları, Teklif ve Gizlilik Politikası koşulları hakkında bilgilendirmek ve haberdar etmek;

6.2.10. Elektronik kartların ters tarafında şu metnin yerleştirilmesine izin vermek: "Elektronik kartların çıkartılması ve bakım hizmetleri Şirket tarafından sağlanmaktadır." Kullanıcıların Hizmetlerle ilgili Şirket'e önerilerini ve yorumlarını almak amacıyla;

6.2.11. Bir bireysel girişimci olarak kaydolmak veya fiziksel bir kişi olarak Abone olarak kayıt olunduğunda, vergi makamlarında kayıt yaptırmak ve bir şirket olarak kayıt yaptırmak gerektiğinde;

6.2.12. Teklifte öngörülen diğer yükümlülükleri yerine getirmek.

6.3. Şirket'in hakları:
6.3.1. Abonenin, yasa dışı faaliyetlerde bulunduğuna ve eylemlerinin elektronik kart kullanıcılarının ve/veya Şirket'in hizmetlerinin güvenliğini tehdit ettiğine, üçüncü tarafların haklarını ihlal ettiğine, Türkiye Cumhuriyeti mevzuatının gereksinimlerine ve/veya Teklif şartlarına uygun olmadığına makul nedenlerle inanıldığında, Abone'nin Kaydını veya Site ve Hesap'a erişimini askıya alabilir veya sonlandırabilir;

6.3.2. Abonenin Teklif şartlarında (yollarında) belirtilen koşulları ihlal etmesi durumunda, Abone'nin bunları kullanma hakkını iptal etme hakkına sahiptir. Telif hakkı koruma hükümlerini ihlal etmek, Türkiye Cumhuriyeti mevzuatına aykırı hareket etmek veya üçüncü tarafların haklarını ihlal etmek sivil, idari ve cezai sorumluluğu beraberinde getirebilir.

6.3.3. Elde edilen verilerin istatistiksel ve pazarlama amaçlarıyla gizlilik ve anonimlik koşullarında Abone'nin program/veri tabanıyla, Hesapla veya Site'yle yaptığı belirli işlemler hakkında genelleştirilmesi ve analiz edilmesi. Bu genelleştirme ve analiz yoluyla elde edilen herhangi bir istatistiksel veya pazarlama raporu oluştururken, Şirket, Abone veya Kullanıcı ile bağlantı kurmaya izin veren özel adları, adresleri veya diğer bilgileri belirtme hakkına sahip değildir.

6.3.4. Teknik, teknolojik veya diğer nedenlerle Hizmetlerin sunulmasını engelleyen durumları gidermek için bu tür nedenlerin ortadan kalkması süresince Hizmetlerin geçici olarak askıya alınması.

6.3.5. Elektronik kartlar ve Uygulama aracılığıyla yayınlanan bilgilerin mevcut yasalara uygunluğunun kontrol edilmesi.

6.3.6. Tek taraflı olarak, Yeni tekliflerin yayınlanması veya belirli koşullarının değiştirilmesi yoluyla Teklifin yeni sürümlerinin veya değişikliklerinin yapılması.

6.4. Şirket, şunları taahhüt eder:
6.4.1. Sözleşme süresi boyunca Site ve Hesapta gerçekleştirilen güncellemeler hakkında bilgi sağlamak.

6.4.2. Şirket kaynaklı olan, Ancak, Site veya Hesap kullanım kurallarının ihlali durumları hariç, mümkün olan teknik arızaların giderilmesi.

6.4.3. Kullanıcıların Kişisel Verileri ve diğer gizli bilgileri, Teklifin şartlarına ve Türkiye Cumhuriyeti mevzuatının gerekliliklerine uygun olarak kullanmak.
7. Hizmet Bedeli
7.1. Satın alınan Hizmetlerin bedelleri https://boost.discount/tariffs bağlantısında Tarife Politikası sayfasında yayınlanır.

7.2. Şirket, mevcut ayın bitiminden sonra en geç takip eden ayın 5. gününe kadar Abonenin e-posta adresine Hizmet Faturalarını gönderir. Abone, hizmet faturalarını alınmasından itibaren 3 gün içinde itiraz etme hakkına sahiptir. Bu süre içinde Abone herhangi bir itirazda bulunmazsa, Hizmetler kabul edilmiş sayılır.

7.3. Abone, hizmet faturasının kağıt formatta sağlanmasını talep edebilir. Bu durumda, Şirketin Tarife Politikası şartlarına uygun olarak Abone hesabından ücret tahsil edilebilir.

7.4. Şirket, hizmet bedelini değiştirebilir ve bu değişiklikten önce Aboneyi değişiklik tarihinden 20 iş günü önce bilgilendirebilir.

7.5. Abonenin değiştirilen hizmet bedeline itiraz etmesi durumunda, Abone Sözleşmeyi sonlandırma ve Hesaplarının silinmesi talebinde bulunabilir.
8. Garantiler
8.1. Site ve Hesap "olduğu gibi" sunulur. Şirket, bunların kullanımı veya performansı ile ilgili herhangi bir garanti vermez. RF yasalarına uygun olarak hariç tutulamayan veya sınırlandırılamayan koşullar, teminatlar, beyanlar veya hükümler dışında, Şirket tüm üçüncü taraf haklarının ihlali, ticari kalite, bütünleşme veya belirli amaçlar için uygunluk dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere herhangi bir şey için (açık veya zımni olarak ifade edilen) herhangi bir koşul, garanti, beyan veya hüküm vermez. Abone, arzu edilen sonuçları elde etmek için seçim yapmak, Uygulama, Site ve Hesap'ı kullanmak ve bunlarla elde edilen sonuçlardan sorumlu olduğunu kabul eder.

8.2. Şirket, Kullanım Koşullarının ihlali veya Abonenin Teklif Koşullarını ihlal etmesi durumunda Site ve Hesabın çalışabilirliğini garanti etmez.

8.3. Abone, Site ve Uygulamanın Şirket tarafından geliştirilmediğini ve Şirket'in işleyişi ve / veya Sağlayıcı Lisansının iptali için sorumlu olmadığını kabul eder.

8.4. Şirket tarafından sunulan hizmetler için kullanılan Site, sertifika şablonları ve diğer teknolojilerin tüm münhasır hakları, tamamen hak sahiplerine aittir ve Şirket bu hakları kullanma izni almıştır.

8.5. Abone, Hesabın varsayılan olarak uygulanan standart ayarlarla sağlandığını ve Abonenin ayarlara yaptığı değişikliklerden sorumlu olduğunu kabul eder.

8.6. Şirket, şunları garanti eder:
8.6.1. Teknik destek talebi geldiğinde, Şirket iki iş günü içinde Abone ile iletişime geçer ve oluşabilecek herhangi bir arıza veya hata durumunda en kısa sürede çözüm için tüm çabayı gösterir. Bu süre zarfında Şirket, Site, Uygulama veya Hesap'ın çalışmasıyla ilgili hatalar veya arızaların olmayacağını garanti etmez. Şirket, Abone tarafından geliştirilen Uygulama veya ürünlerde oluşabilecek hatalar veya arızalar durumunda teknik destek sağlama yükümlülüğü bulunmamaktadır. Teknik destek talebi geldiğinde, Abone'nin kendisiyle iletişim kurabileceği olası iletişim yöntemlerini sağlaması gerekmektedir.

8.6.2. Hizmetlerin sunulması için Sağlayıcı tarafından tüm izin ve lisanslara sahiptir.

8.6.3. Abone ve Kullanıcı verilerinin güvenliği ve saklanması sitede sağlanır.

8.7. Abone, şunları taahhüt eder:
8.7.1. Sözleşmenin yapılması ve yerine getirilmesi için gerekli tüm hak ve yetkilere sahiptir.

8.7.2. Sözleşmenin yapılması için tüm yetkili kurumların izinlerine sahiptir.

8.7.3. Kendi iradesi ve çıkarları doğrultusunda hareket eder.

8.7.4. Abone verilerini doğru bir şekilde bildirdi.

8.7.5. Sözleşmeyi tamamen kendi isteğiyle yapmaktadır ve Abone, Teklif koşullarını tamamen okuduğunu, Teklifin konusunu tamamen anladığını ve Sözleşmenin yapılması ve yerine getirilmesi konusundaki eylemlerinin anlamını ve sonuçlarını tamamen anladığını kabul etmektedir.
9. Sorumluluk
9.1. Taraflar, Sözleşme'ye ve Türkiye Cumhuriyeti mevzuatına uygun olarak yükümlülüklerini yerine getirmeme veya uygun şekilde yerine getirmeme durumunda sorumluluk taşırlar.

9.2. Şirket, hiçbir durumda aşağıdaki durumlar için herhangi bir sorumluluk taşımaz:
9.2.1. Site, Hesap veya Uygulamanın kullanımı veya kullanılamaması nedeniyle ortaya çıkan herhangi bir kayıp ve/veya zarar (ticari kazancın azalmasıyla bağlantılı kayıplar, iş faaliyetlerinin kesintiye uğraması, bilgi kaybı veya başka bir malî zarar dahil), hatta Şirket bu tür kayıp ve/veya zararların olası ortaya çıkması hakkında bilgilendirilmiş olsa bile veya Abonenin Hesabının engellenmesi veya silinmesi durumunda;

9.2.2. Abone tarafından kullanılan ve yayınlanan bilginin içeriği;

9.2.3. Abone ve/veya üçüncü tarafların hareketleri veya hareketsizliği sonucu doğrudan veya dolaylı olarak ortaya çıkan herhangi bir eylem veya ihmal;

9.2.4. Uygulamanın çalışması veya işlevi ile Abone veya üçüncü taraflar tarafından geliştirilen Ürünlerin veya değişikliklerin kullanımı;

9.2.5. Abone tarafından Kullanıcılara sunulan Hizmetler;

9.2.6. Elektronik kartların Kullanıcılar tarafından kullanılamaması, Hesabın silinmesi ve Hizmetlerin sona erdirilmesi durumunda kaybedilen bonuslar veya diğer olumsuz sonuçlar dahil.

9.2.7. Sağlayıcı tarafından sunulan sertifika şablonunu değiştirmeye veya değiştirmeye karar veren Abone durumunda, kullanıcıların Kişisel Verilerinin kaybı, sızması veya diğer olumsuz sonuçlarının meydana gelmesi durumunda, Sorumlu Şirket bu durumda herhangi bir sorumluluk kabul etmez.

9.2.8. Teknik Şartname şartlarının veya yürürlükteki yasal düzenlemelerin ihlali, Abone veya Kullanıcının üçüncü kişilerin haklarını (özellikle fikri mülkiyet hakları dahil) ihlal etmesi nedeniyle şirkete herhangi bir iddia sunan herhangi bir üçüncü tarafın olması durumunda, Abone bu iddiaların getirilmesiyle ilgili tüm masrafları ve kayıpları, tazminatları ve diğer masrafları karşılamayı kabul eder. Şirket, böyle bir iddianın alınmasından 10 iş günü içinde Aboneyi bilgilendirir ve Abone bu iddianın tatmin edilmesi ve / veya anlaşmazlığın barışçıl çözümüne yönelik tüm makul adımları atmayı taahhüt eder.

9.2.9. Şirket, işbu Teknik Şartnamede yer alan madde 6.2.11'de öngörülen yükümlülüklerini yerine getirmeyen veya yürürlükteki yasal düzenlemeler tarafından öngörülen vergi ve diğer zorunlu ödemeleri yapmayan Aboneden sorumlu değildir.

9.3. Teknik Şartname'de öngörülmeyen bir şekilde Site veya Hesap kullanımı, Sözleşme'nin sona ermesinden sonra veya Hesapın bloke edilmesinden sonra veya Abonelere Teknik Şartnamede verilen hakları ve yetkileri ihlal eden başka bir şekilde kullanımı, 8.7.4. maddesinde belirtilen yanıltıcı veya yanlış bilgileri sağlama veya Şirketin fikri mülkiyet haklarını ihlal etme durumunda, Türkiye Merkez Bankası tarafından belirlenen dolar kuruna göre lir cinsinden ödenen 10,000 ABD dolarına eşit bir ceza uygulanabilir.

9.4. 9.3 maddesinde belirtilen cezanın yanı sıra, Abone Şirketin maruz kaldığı zararların tutarını da tazmin etmelidir.
10. Zorlayıcı Nedenler
10.1. Taraflar, taahhütlerini tamamen veya kısmen yerine getirememe durumunda, bu durumun kaçınılmaz bir nedenin sonucu olması halinde, yani sel, yangın, deprem ve diğer doğal afetler, savaş, askeri harekat, iç karışıklıklar, sabotaj, abluka, grev, devlet organlarının eylemleri veya eylemsizlikleri, tarafların kontrolü dışında olan taahhütlerin yerine getirilmesini engelleyen eylemler veya olaylar, Sözleşme'nin imzalanmasından sonra ortaya çıkan ve tarafların makul önlemlerle öngöremediği ve önleyemediği nedenlerle sorumluluktan kurtulurlar.

10.2. Bu nedenlerden herhangi biri, Teklifte belirlenen süre içinde taahhütlerin yerine getirilmesini doğrudan etkilerse, bu süre, bu nedenin etkisi altında kalan süre boyunca orantılı olarak uzatılır.

10.3. Taahhütlerin yerine getirilemez hale getirilmesi durumunda, diğer tarafın yazılı olarak bu nedenin başlangıcını ve sonunu on günden az olmamak üzere bildirmesi gerekir. Bildirim yapılmaması veya zamanında bildirilmemesi, tarafların taahhütlerini yerine getirememe nedeni olarak herhangi bir neden gösterme hakkını ortadan kaldırır. Bildirilen nedenler, yetkili bir kurum veya organizasyon tarafından doğrulanmalıdır.

10.4. Tam veya kısmi taahhütlerin yerine getirilemez olması üç (3) aydan uzun sürerse, taraflar, Sözleşme'nin sonlandırılması veya devamı da dahil olmak üzere tüm sorunları çözmekle yükümlüdürler, finansal konular da dahil.

10.5. Taahhütlerini yerine getiremeyen taraf, zorlayıcı nedenlerin faaliyetlerini kanıtlama yükümlülüğündedir.
11. Bilgi ve reklam materyallerinin alınması
11.1. Abone, Şirket tarafından Web sitesinde ve Hesapta gösterilen bilgi ve reklam mesajlarını almaya razıdır.
12. Fikri Mülkiyet Hakları
12.1. Abone, Web sitesi, belgeler ve diğer tüm telif hakkı nesneleri, ayrıca Web sitesinde veya Hesapta bulunan sistemler, fikirler ve yöntemler, çalışma algoritmaları, diğer bilgiler ve ticari markaların, Sağlayıcının veya ortaklarının fikri mülkiyet nesneleri olduğuna katılır. Teklif, Aboneye ticari markalar dahil olmak üzere fikri mülkiyet nesnelerini kullanma hakkı vermez, Teklif tarafından verilen haklar hariç.

12.2. Abone, Web sitesi ve Uygulamanın herhangi bir kopyasındaki telif hakkı bildirimlerini veya diğer mülkiyet bildirimlerini kaldırmanın veya değiştirmenin yasak olduğuna katılır.
13. Uygulanabilir yasa
13.1. Teklif, Türk yasalarına göre düzenlenir.

13.2. Teklifin herhangi bir hükmü geçersiz, hükümsüz, hukuka aykırı veya yasadışı olarak kabul edilirse, diğer hükümler tam gücünü ve etkisini korur.
14. Anlaşmazlıkların çözümü
14.1. Teklifte öngörülen veya ilgili konularda ortaya çıkan anlaşmazlıklar durumunda, Taraflar bunları kendi aralarında müzakere yoluyla çözmek için her türlü önlemi alacaklardır.

14.2. Müzakere yoluyla çözülemeyen anlaşmazlıklar, Türkiye Cumhuriyeti Ticaret ve Sanayi Odası Uluslararası Ticari Tahkim Mahkemesi'nde, son düzenlemelerine göre, bir hakemin gözetiminde çözümlenir. Tahkim yeri istanbul, Türkiye Cumhuriyeti, tahkim dili Türkiye Cumhuriyeti. Anlaşmazlık Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre çözümlenir. Tahkim kararı nihai, bağlayıcı ve Taraflar tarafından uygulanmaya konulabilir, ayrıca uygun yargı merciine zorunlu uygulanması için teslim edilebilir.
15. Diğer Şartlar
15.1. Teklif, Web sitesinde yayınlanma tarihinden itibaren yürürlüğe girer ve Teklif geri çekilinceye kadar geçerlidir.

15.2. Şirket, Teklif koşullarında herhangi bir zamanda değişiklik yapma hakkına sahiptir. Değişikliklerin öngörülen tarihten 20 iş günü öncesinde Aboneye bildirilmesi gereklidir. Abone, Teklif koşullarındaki değişiklikler hakkında hesabındaki bildirimler yoluyla bilgilendirilir. Değişikliklere itiraz etme hakkı olan Abone, Sözleşmeyi feshetme hakkına sahiptir ve Hesaplarını kaldırmak için Şirkete bir talep gönderebilir.

15.3. Gerektiğinde Abone, getirdiği Kullanıcılar tarafından Teklifteki değişiklikler hakkında bilgilendirilmelidir.
16. Şirket detayları
FİRMA ADI/UNVANI: BOOSTFEEL TEKNOLOJİ ÇÖZÜMLERİ ANONİM ŞİRKETİ

FİRMA ADRESİ: KAZLIÇEŞME MAHALLESI 245. SK. NO: 5 ZEYTİNBURNU/ İSTANBUL

ÖDEME ŞEKLİ (PEŞİN/VADELİ): PEŞİN

VERGİ /T.C. NUMARASI: 1791519819 V.K.N.

TİCARET SİCİL NUMARASI: 452934-5

TELEFON NO: +90 (530) 612 52 91

FİRMA E‐POSTA ADRESİ: info@boost.discount

MUTABAKAT YETKİLİSİ: GENNADII TSVETKOV

MUTABAKAT E‐POSTA ADRESİ: gena@boost.discount

ÖDEME YAPILACAK BANKA HESAP BİLGİLERİ


BANKA ADI: Türkiye Emlak Katılım Bankası A.Ş

BANKA ŞUBESİ: Emlak Katılım Beykent Şubesi

BANKA HESAP IBAN NO: (TL) TR090021100000068245900001

BANKA HESAP IBAN NO: (USD) TR250021100000068245900101

BANKA HESAP IBAN NO: (EURO) TR950021100000068245900102