Restoran, kafe, lounge-bar ve pub misafirlerinin tutulması için uygundur
6. Ücretsiz kahve" kampanyası "Damgalar" sadakat programı ile başlatılır. Elektronik damgalar, kağıt kahve damgalarının otomatize edilmiş bir versiyonudur. Programın avantajları ve başlatma yöntemleri hakkında detaylı bilgiyi aşağıda bulabilirsiniz. Makale sonunda müşterilerimizin sonuçlarını bulacaksınız.
Damga kartı nasıl görünüyor, resmi aşağıda bulabilirsiniz:
Damga kartı nasıl görünüyor, resmi aşağıda bulabilirsiniz:
"Damgalar" sadakat programının avantajları
1. Müşteri Kazanımı ile Gelir Artışı
Ücretsiz içecek teklifiyle elektronik damgaları başlatarak, kafe (restoran, bar veya lounge) ziyaretçilerinin 3-4 kat daha sık ortaya çıkacağını göreceksiniz. Müşteriler bonuslar biriktirmeyi ve hediyeler almayı seviyorlar.
Ücretsiz içecek teklifiyle elektronik damgaları başlatarak, kafe (restoran, bar veya lounge) ziyaretçilerinin 3-4 kat daha sık ortaya çıkacağını göreceksiniz. Müşteriler bonuslar biriktirmeyi ve hediyeler almayı seviyorlar.
2. Müşteri Tabanının Genişletilmesi ve Şirket Haberlerine Ücretsiz Mesaj Gönderme Olanakları
Boostfeel veri tabanında müşterilerin tüm alışveriş geçmişi ve kişisel bilgileri bulunmaktadır. Her bir ziyaretçinin tercihlerini ve ziyaret tarihlerini kesin olarak biliyorsunuz. Bu sayede, her bir müşteriye veya belirli bir müşteri segmentine, örneğin laktozsuz cappuccino sevenlere kişiselleştirilmiş mesajlar gönderebilirsiniz.
Boostfeel veri tabanında müşterilerin tüm alışveriş geçmişi ve kişisel bilgileri bulunmaktadır. Her bir ziyaretçinin tercihlerini ve ziyaret tarihlerini kesin olarak biliyorsunuz. Bu sayede, her bir müşteriye veya belirli bir müşteri segmentine, örneğin laktozsuz cappuccino sevenlere kişiselleştirilmiş mesajlar gönderebilirsiniz.
3. Analiz ve Satış Tahmini
Her bir ziyaretçinin yaşam döngüsü, müşteri sadakati, gelir ve her bir müşterinin ortalama harcama değişikliği gibi metrikleri kontrol ederek ve karşılaştırarak, reklam maliyetlerine büyük yatırımlar yapmadan uzun vadeli sürekli satışlar sağlayabilen pazarlama stratejileri oluşturabilirsiniz. Örneğin, bu yılın geri dönüş verilerine sahip olarak, gelecek yılın satışlarını daha doğru bir şekilde tahmin edebilirsiniz. Tüketici sepeti analizi, cross ve upsell satışları için ürün teklifleri hazırlamanıza yardımcı olabilir.
Her bir ziyaretçinin yaşam döngüsü, müşteri sadakati, gelir ve her bir müşterinin ortalama harcama değişikliği gibi metrikleri kontrol ederek ve karşılaştırarak, reklam maliyetlerine büyük yatırımlar yapmadan uzun vadeli sürekli satışlar sağlayabilen pazarlama stratejileri oluşturabilirsiniz. Örneğin, bu yılın geri dönüş verilerine sahip olarak, gelecek yılın satışlarını daha doğru bir şekilde tahmin edebilirsiniz. Tüketici sepeti analizi, cross ve upsell satışları için ürün teklifleri hazırlamanıza yardımcı olabilir.
Kahve dükkanınız için '6. kahve hediye' promosyonunu nasıl başlatılır?
Adım 1: Bu bağlantı üzerinden Boostfeel hizmetine kaydolun: ve 'Damgalar' sadakat kartını oluşturun.
Adım 2: Kartın çalışma koşullarını ayarlayın: Misafirlere verilecek ücretsiz içeceklerin sayısını seçin ve sadakat kartı kapaklarını yükleyin. Damgalı kart tasarımını uzmanlarımız sağlayacak. Ayrıca çevrimiçi oluşturucuda servisimizden ipuçları bulunuyor, bu sayede kartı ayarlamak zor olmayacak.
Adım 3: POS sisteminizle Boostfeel entegrasyonunu sağlayın. Adisyo, Simpra ve diğer kasalarla hazır entegrasyonlarımız mevcut.
Adım 4: Misafirlere sadakat kartını dağıtmaya başlayın. Bunun için QR kodlarıyla broşürler basın ve kasaya yakın bir yere asın, böylece misafirlerin hızlıca kartı kurmaları kolay olsun. QR kodlu broşür şablonunu da uzmanlarımız size sağlayacak.
Adım 2: Kartın çalışma koşullarını ayarlayın: Misafirlere verilecek ücretsiz içeceklerin sayısını seçin ve sadakat kartı kapaklarını yükleyin. Damgalı kart tasarımını uzmanlarımız sağlayacak. Ayrıca çevrimiçi oluşturucuda servisimizden ipuçları bulunuyor, bu sayede kartı ayarlamak zor olmayacak.
Adım 3: POS sisteminizle Boostfeel entegrasyonunu sağlayın. Adisyo, Simpra ve diğer kasalarla hazır entegrasyonlarımız mevcut.
Adım 4: Misafirlere sadakat kartını dağıtmaya başlayın. Bunun için QR kodlarıyla broşürler basın ve kasaya yakın bir yere asın, böylece misafirlerin hızlıca kartı kurmaları kolay olsun. QR kodlu broşür şablonunu da uzmanlarımız size sağlayacak.
Müşteriler için pullar nasıl çalışır?
Şampiyonlar müşterinin IOS veya Android için Wallet uygulamasında saklanır. Misafirlerin ek bir uygulama indirmelerine gerek yoktur, çünkü Wallet, akıllı telefon işletim sistemi üreticisi tarafından zaten yüklenmiştir.
Müşterinin telefonuna şampiyon almak için, misafir kamerayla QR kodunu tarar ve ad, telefon numarası ve cinsiyet gibi küçük bir anketi doldurur. Şampiyonun kurulumu yaklaşık 20 saniye sürer. Kurulumdan sonra müşteri, her altıncı içecek gibi ücretsiz bir içecek almak için şampiyon toplamaya başlar.
Misafir bir içecek satın aldığında, kart üzerindeki şampiyon otomatik olarak çizilir, bir şampiyonun kazanıldığını gösterir. Personelinizin bu süreçle ilgilenmesi gerekmez, çünkü Boostfeel servisi aracılığıyla otomatik olarak yapılır. Ayrıca, kağıt şampiyonlarla karşılaştırıldığında, müşterilerin sürekli kağıt kartlarını yanlarında taşımaları gerekmez.
Ücretsiz içecek alındıktan sonra, şampiyon toplama işlemi yeniden başlar.
Müşterinin telefonuna şampiyon almak için, misafir kamerayla QR kodunu tarar ve ad, telefon numarası ve cinsiyet gibi küçük bir anketi doldurur. Şampiyonun kurulumu yaklaşık 20 saniye sürer. Kurulumdan sonra müşteri, her altıncı içecek gibi ücretsiz bir içecek almak için şampiyon toplamaya başlar.
Misafir bir içecek satın aldığında, kart üzerindeki şampiyon otomatik olarak çizilir, bir şampiyonun kazanıldığını gösterir. Personelinizin bu süreçle ilgilenmesi gerekmez, çünkü Boostfeel servisi aracılığıyla otomatik olarak yapılır. Ayrıca, kağıt şampiyonlarla karşılaştırıldığında, müşterilerin sürekli kağıt kartlarını yanlarında taşımaları gerekmez.
Ücretsiz içecek alındıktan sonra, şampiyon toplama işlemi yeniden başlar.
Ücretsiz içecek şampiyonlarıyla bir işletme hangi sonuçlara ulaşır?
- Müşteri sadakati ortalamada %12 arttı, ortalama sipariş miktarı %5 arttı ve aylık alışveriş miktarı %9 arttı.
- Ziyaretçiler işletmeye dönüşte personelle samimi bir iletişim kurarak, duygusal bağlarını güçlendirip, kahve rutinlerine yeni bir unsur eklediler.
- Kasiyerlerin ifadesine göre:
Misafirler ücretsiz içecek almak için pullarını keyifle biriktirdiler. Ödül almaya hak kazandıklarında gerçekten olumlu duygular yaşadılar. Bazen bir müşteri daha hızlı pullarını toplamak için arkadaşlarını davet eder, onlar bir şeyler satın alır ve o da onların yerine pullarını alırdı. Böylece, o bizim için yeni müşterilerin ek bir kaynağı haline geldi.
6 ay boyunca damga promosyonunu kullanan iki müşterimizin istatistikleri aşağıda sunulmuştur. Hesaplamalar, promosyonun başlatılmasından önce ve sonra yapılmıştır.
📹 Müşterimiz Ethique'in Boostfeel sadakat programını kullanımı hakkındaki video incelemesi.
Videoda, Simpra POS sistemi entegrasyonuyla elektronik kahve damgalarının nasıl çalıştığı gösteriliyor
Videoda, Simpra POS sistemi entegrasyonuyla elektronik kahve damgalarının nasıl çalıştığı gösteriliyor
Benzer bir promosyonu işletmeniz için başlatmak için web sitemizde belirtilen iletişim bilgilerinden bize yazın. Müşteri sadakati ve tekrar satışlar aracılığıyla gelirinizi artırmak için yardımcı olmaktan mutluluk duyarız! Başvuruda bulunun ve hizmetimizden 2 hafta boyunca ücretsiz yararlanın.
Adım adım videomuzu izleyin ve kafenizde elektronik damgaları nasıl sadece 5 dakikada başlatabileceğinizi öğrenin! Süreci müşterileriniz için kolaylaştırın ve onların sadakatini artırmaya hemen başlayın!