Spoiler: Bugün franchise sahiplerini sadece ambalaj ve franchise ürünleri artık çekmiyor, onlara sistemli bir pazarlama gerekiyor! Girişimcilere müşteri çekme ve elde tutma konusunda hazır stratejilere, merkezi olarak promosyonları yönetmeye ve tercihen ek personel işe almamaya ihtiyaçları var.
Açıkça görüleceği üzere, rekabet avantajınız düşük giriş barı ve franchise sahipleri için düşük royalty ücretleri olarak öne çıkıyor. Bu, her zaman takdir edilen tarihi avantajlardır. Ancak 2024 yılında bile, bu avantajlar bir franchise satın alma kararı alırken geride kalmaktadır.
Yeni bakış açıları, odak noktasını modern teknolojilere kaydırmayı amaçlıyor. Franchise verenin görevi, "Girişim Katkısı ile Tek Seferlik Kar"dan "Royalty ile Sürekli Kar"a vurguyu değiştirmektir.
Franchise'ların %99'u sistemsel pazarlamaya odaklanmıyor, yerleşik bir sadakat servisi bulunmuyor. Kampanyaları kaotik bir şekilde yönetiyorlar ve etkinliklerini bilmiyorlar. Pazarlama kampanyası başlatırken genellikle rastgele ve mevsimsel trafiğe güveniyorlar. Müşteri istatistikleri tutmuyorlar, satın alma geçmişini kaydetmiyorlar ve dolayısıyla kişiselleştirilmiş promosyonlar yapmıyorlar. Hiçbir franchise yapay zeka, büyük veri işleme hizmetleri ve otomatikleştirilmiş pazarlama kullanmıyor.
Sonuçlar:
Sistematik pazarlamaları var mı - evet
Bir sadakat programları var mı - evet
Yeni teknolojilere yatırım yapıyorlar mı - evet
Boostfeel hizmetini standart yazılım listesine dahil ederek sistem pazarlamasını franchise'ınızda uygulayabilirsiniz. Hizmet, Adisyo, Simpra, Modpos gibi büyük POS sistemlerinin bir uzantısıdır ve yazar kasa sistemi ile entegre edilirken ek çalışma gerektirmez.