“İndirim yaptım, 9. kahveyi hediye ettim, cashback verdim… ama müşteri hâlâ gelmiyor.”
“Kafem için bir kampanya öner.”
Bir kahve dükkânı sahibiyim. Kahve, limonata, tatlı ve atıştırmalık satıyorum. Boostfeel sadakat sistemini kullanıyorum: Misafirler 9. kahveyi ücretsiz alıyor ve her alışverişte %2 cashback kazanıyor.
Sen 10 yıllık deneyime sahip bir CRM ve restoran pazarlama uzmanı ol. Bana şunları öner:
- Gelecek hafta için 3 yaratıcı kampanya (push bildirimli)
- Son 30 gündür gelmeyen misafirleri nasıl geri çağırabilirim?
- Müşteriye sadakat kartındaki ilerlemeyi nasıl etkili şekilde gösterebilirim?
- Sessiz, pasif kalan müşterileri nasıl aktifleştiririm?
Şehir merkezinde bir restoran işletiyorum. Ortalama hesap 250 TL. Öğle menüsü var. Boostfeel ile %3 cashback sunuyorum. Pazartesi–Cuma öğle saatlerinde daha çok misafir çekmek istiyorum. Ne yapabilirim?