Müşterilerinizin Kalbini Kazanmak: Tek Alışveriş Yetmez!

Müşterilerinizin Kalbini Kazanmak: Tek Alışveriş Yetmez!

Bir müşteri kasadan ayrıldığında, işletmeler genellikle görevlerini tamamladıklarını düşünürler. Müşteriyi mağazaya çekip satın almaya teşvik ettikleri için bu düşünceye kapılırlar. Ancak asıl pazarlama, ilk satın alımdan sonra başlar.
Benim adım Alexander. Tecrübeli ekibim ve ben, Boostfeel müşteri sadakat sisteminin geliştiricileri olarak 10 yılı aşkın bir süredir yazılım programlama, pazarlama ve karmaşık high load projelerinin inşasıyla ilgileniyoruz.
Bir müşteri kasadan ayrıldığında, işletmeler genellikle görevlerini tamamladıklarını düşünürler. Müşteriyi mağazaya çekip satın almaya teşvik ettikleri için bu düşünceye kapılırlar. Ancak asıl pazarlama, ilk satın alımdan sonra başlar.
Benim adım Alexander. Tecrübeli ekibim ve ben, Boostfeel müşteri sadakat sisteminin geliştiricileri olarak 10 yılı aşkın bir süredir yazılım programlama, pazarlama ve karmaşık high load projelerinin inşasıyla ilgileniyoruz.

BLOG

BLOG

    DÜNDEN BUGÜNE BOOSTFEEL

    DÜNDEN BUGÜNE BOOSTFEEL

    Fikrin doğuşu
    İlk prototip oluşturuldu.
    Ticari marka tescili, ilk müşteri ve Friya'da eğitim
    Yatırımcıları cezbetmek, yarışmayı kazanmak ve Friya'da ücretsiz yeniden eğitim almak, takımı ve yatırımcıları genişletmek, müşterileri büyütmek x20
    Şu an Türkiye'de bir ofisin açılması ve ilk yurtdışı müşterilerimiz var
    2020
    Şu an
    2021
    2022
    2019

    BİZİMLE İLETİŞİME GEÇİN

    BİZİMLE İLETİŞİME GEÇİN

    Stratejik yatırımcı ilişkileri:
    telegram
    Aleksandr,
    Olchana,
    Kurumsal iletişim ve halkla ilişkiler
    telegram
    Gena,
    Satış departmanı:
    telegram
    Teknik destek:
    telegram
    Firuza,

    MÜŞTERİLERİMİZİN GEÇEN SENE KAZANDIKLARI EKSTRA CİROSU:

    Bu tutar, tüm müşterilerimizin Boostfeel aracılığıyla kazandıkları net kârdır. Bu net kâr şunları içerir: plastik kartları dijital kartlarla değiştirerek tasarruf edilen tutar, sabit indirimlerin cashback ile değiştirilmesinden gelen tasarruf, kaybedilen müşterilerin geri kazanılmasının sayesinde kazandırılan ciro, adisyon ortalamasının artışı, sadık müşterilerin arkadaşlarına yaptıkları öneriler, pahalı toplu SMS paketlerin ücretsiz push-bildirimleri ile değiştirilmesi ile sağlanan tasarruf, kişiselleştirilmiş push-bildirim metinlerin sayesinde artan dönüşüm oranı
    4 824 509 ₺

    MÜŞTERİLERİMİZİN GEÇEN SENE KAZANDIKLARI EKSTRA CİROSU:

    Bu tutar, tüm müşterilerimizin Boostfeel aracılığıyla kazandıkları net kârdır. Bu net kâr şunları içerir: plastik kartları dijital kartlarla değiştirerek tasarruf edilen tutar, sabit indirimlerin cashback ile değiştirilmesinden gelen tasarruf, kaybedilen müşterilerin geri kazanılmasının sayesinde kazandırılan ciro, adisyon ortalamasının artışı, sadık müşterilerin arkadaşlarına yaptıkları öneriler, pahalı toplu SMS paketlerin ücretsiz push-bildirimleri ile değiştirilmesi ile sağlanan tasarruf, kişiselleştirilmiş push-bildirim metinlerin sayesinde artan dönüşüm oranı
    4 824 509 ₺