Müşteri, puanların yüklenmediğini söylüyor

Müşteriniz, puanların veya push bildirimlerin kartına gelmediğini söylüyorsa aşağıdaki adımları kontrol edin:

1. İnterneti kontrol edin

Kulağa garip gelebilir ama öncelikle müşterinizin telefonunda internet bağlantısının olduğundan emin olun.
Sadakat kartının yüklü olduğu cihaz internete bağlı değilse puanlar yüklenmez.

2. Kartı güncelleyin

Müşterinizden kartı manuel olarak güncellemesini veya otomatik güncellemenin açık olup olmadığını kontrol etmesini isteyin.

📌 Detaylı talimatlar için bu makaleye bakın: (bağlantı)

3. Push bildirimlerini açın

En yaygın sebep — müşterinin push bildirim iznini kapatmasıdır.

📌 Bildirimleri nasıl açacağınızı öğrenmek için bu makaleye bakın: (bağlantı)
Önemli: Müşteri push bildirimlerini kapatsa bile, Boostfeel veri tabanında puanları saklanmaya devam eder. Sadece kartta görüntülenmez. Yukarıdaki adımlar tamamlandığında puanlar yeniden görünecektir