10. Kampanyanın geçerli olacağı zamanları belirleyin. Örneğin, sadece hafta sonları veya akşam saatlerinde geçerli olabilir. Eğer sınırlama istemiyorsanız “Her zaman” seçeneğini seçin.
11. Kampanyanın geçerli olacağı ürünleri seçin. Tüm ürünler için geçerli olacaksa Tüm Katalog kutucuğunu işaretleyin.
12. Kampanyanın tetiklenmesi için gereken ürün adedini girin – genelde 1 olarak kalır.
13. Hediye edilecek ürünlerin ait olduğu kategori veya ürün grubunu belirleyin.
14. Müşterinin kazanacağı hediye ürün sayısını belirtin – genelde 1.
15. İndirim oranı olarak %100 yazın. Bu, ikinci ürünün tamamen ücretsiz verileceği anlamına gelir.
💡 Sonuç olarak: Eğer “Tüm Katalog”u seçtiyseniz, müşteri herhangi bir ürün satın aldığında, ikincisini ücretsiz alacaktır. Ancak biz her zaman kampanyanın benzer ürün gruplarıyla sınırlanmasını öneriyoruz. Örneğin: “Bir kahve al, kruvasan bedava” veya “Bir tatlı al, çay bedava”.